4.08.2015

To juz 16 dni po zabiegu...

Byłam wczoraj oddac krew na ponowne badanie HCG żeby sprawdzić czy dobrze spada, a przy okazji na krotkiej wizycie u ginekolog...
Fizycznie wszystko bardzo ładnie się regeneruje, dostałam jeszcze zwolnienie, ale w przyszłym tygodniu wracam do pracy.

Dziś dzwoniłam pytać czy są już wyniki i były - moje HCG spadło do 11!

Dzwoniłam też z wynikiem do Kliniki Leczenia Niepłodności, w której się leczę i powiedzieli, że wynik już super i jeśli mój "zwykły" ginekolog nie widzi przeszkód od strony medycznej a ja czuję się gotowa już to mam czekać na @ i przyjechać do kliniki w pierwszy jej dzień oddać krew na oznaczenie hormonów i zaczynamy od nowa!

Tak strasznie się cieszę! Myślałam, że będziemy musieli czekać teraz długo nim pozwolą nam znów się starać a tu taka niespodzianka! Aż mi się płakać ze szczęścia chce!
Oby teraz udało się nam szybciej zajść niż pierwszym razem!

2 komentarze:

  1. Przeczytałam Waszą historię. Przykro mi, że tyle czasu i tak to się skończyło. Jednak wierzę, że teraz się uda, musi się udać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-* dziękuję... Mamy nadzieję, że i dla nas w końcu zaświeci słońce...

      Usuń