4.08.2015

Druga kontrola po zabiegu - 29 lipca 2015

Dziś byla druga kontrola... Pani doktor przemiła i żartowała kiedy widziała, że mi ciężko ale jednocześnie próbowała ze mną porozmawiać na temat mojego samopoczucia psychicznego...
Fizycznie wszystko ładnie się goi...
Beta cały czas spada
czwartkowa - 4001
poniedziałkowa - 61
W poniedziałek kolejna beta...
Rozmawiałam z lekarka na temat starań i powiedziała, że jeśli będę się czula gotowa psychicznie to ona nie widzi przeciwwskazań żeby starac się zaraz po pierwszej @! Tak się cieszę, że nie będziemy musieli czekać całe wieki na kolejne starania...
Dzwoniłam też do kliniki zapytać co oni na to, podałam wyniki dotychczasowego HCG i oni raczej też nie będą widzieli przeciwwskazań żeby rozpocząć odrazu stymulację, ale musze zadzwonić jeszcze z wynikami poniedziałkowej bety, no i kluczowe w stymulacji będą oznaczenia hormonów z 1dc...
Ale jestem dobrej myśli i pozytywnie nastawiona, oraz pełna nadziei, że  tym razem uda się szybciej niż za pierwszym razem!

W dalszym ciągu jestem również na zwolnieniu, na szczęście w pracy rozumieją i nie robią żadnych wyrzutów... Tyle stresu mniej...

No i w końcuudało mi się opisać nasza historię całą wstecz i mogę pisać na bieżąco, a przynajmniej postaram się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz