3.08.2015

Pierwsza stymulacja w Klinice - styczeń 2015

No i nadeszła upragniona @... Z samego rana zadzwonilam do Kliniki ze wlasnie rozpoczęłam 1dc i kazali mi przyjechać na pobranie krwi na oznaczenie hormonów...
Na miejscu dostałam też receptę na Gonal i cały plan jak mam brać zastrzyki... Tak więc zaczynam od 3dc i co dzień o tej samej godzinie mam wstrzykiwać 50 jednostek z półautomatycznego pena... 8dc monitoring.

Niestety pęcherzyki strasznie wolno rosna... Jest jeden dominujacy ale dużo za mały jak po tej ilości zastrzyków... Dawka została zwiększona na 75j i 12dc kolejny monitoring. Jedyny pozytyw dziś to bardzo ładne endometrium... Oddałam dziś też kolejny raz krew na oznaczenie hormonow...

Po drugim monitoringu pęcherzyk dominujący 17mm, lekarz kazał wziąć jeszcze 2 dawki Gonalu i w 15dc Brevactid 5000 na pęknięcie pęcherzyka... Oczywiście krew na oznaczenie hormonów oddana.
Po południu kiedy mieli już przed sobą wyniki krwi dzwonili, że mam już nie brać Gonalu a dzis wieczorem już Brevactid i działać bo owulka już w natarciu... od 15dc Utrogest 100mg  dopochwowo 2x2 i 14dpo na bete do Kliniki...

Niestety nie udało się tym razem - beta jednoznacznie negatywna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz