3.08.2015

Sono-HSG - kwiecień 2015

To juz 4 cykl stymulowany i nadal nic z tego... Lekarz powoli zaczyna rozważać IUI ale najpierw chce zrobic jeszcze drożność jajowodów... Jestem w dalszym ciągu stymulowana bo po HSG możemy się  normalnie starać.
HSG będę miała robione w 8dc i przy okazji monitoring...

Dzień HSG
Bardzo się stresuje bo nie wiem co i jak, ale mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze i w miarę bezboleśnie...
Kedy weszłam do gabinetu rozebrałam się i usiadłam na fotelu ginekologicznym. Lekarz podniósł go dość wysoko i założył mi cienki gumowy cewnik. W tym czasie pielęgniarka przygotowała dwie strzykawki - jedna z sola fizjologiczną  a druga z białym kontrastem. Kiedy lekarz już mnie zacewnikowal zrobil USG żeby sprawdzić jak się pęcherzyki mają  i na prawym jajniku ładny 15mm pęcherzyk i 7,7mm endometrium... Dawka 75j mi służy...
Kiedy było już po monitoringu, lekarz skierował USG tak żeby było widać jajowody i wtedy przez dwa wyjścia w cewniku pielęgniarka zaczęła powoli wpuszczać jednoczesnie sól fizjologiczną i kontrast... Przez jeden jajowód odrazu przeplywał szybko i płynnie, a przez drugi początkowo wolniej i ciężej ale po chwili w obu kontrast przepływał równo...
Tak więc oba jajowody drożne :-D

Krew na oznaczenie hormonów oddana. Jeszcze 4 dni Gonalu i w 13dc Ovitrelle a od 12dc przytulaski...
Niestety i tym razem sie nie udało :-( beta 14dpo nie pozostawia złudzeń...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz