15.11.2017

Pierwszy podgląd

Dziś miałam pierwszy podgląd...
Oczywiście na monitoring jechałam prosto po pracy, ale na szczęście droga szła całkiem dobrze więc dotarłam chwile przed czasem...
W poczekalni spędziłam może z 10 minut nim lekarz po mnie przyszedł także poszło sprawnie...
Cała zestresowana szłam do gabinetu z myślą co zobaczę na usg...
Na poerwszy rzut endometrium... tutaj pięknie lekarz odrazu wyrazil zachwyty a po zmierzeniu okazało się że ma 11,2mm
No i zaczęło się przeszukiwanie jajników- na prawym dwa większe pęcherzyki i kilka malutkich jeszcze, a na lewym jedynie dwa większe było widać... także mamy 4 konkretniejsze (ok. 10,5-12mm) i kilka drobniejszych...

Lekarz chcąc podkręcić pracę jajników dołożył mi dziś do zestawu Gonal f 100 jednostek, więc od dziś  czekają mnie po 3 zastrzyki dziennie...

Rano antagonista - Orgalutran

A wieczorny zestaw
Pergoveris 150/75 j.m
Gonal f 100 j.m



W piątek kolejny podgląd żeby sprawdzić jak się sprawy mają po dołożeniu Gonalu...

Punkcja na dzień dzisiejszy szacowana na koniec przyszłego tygodnia...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz