19.07.2017

Pierwszy monitoring - 11 lipca 2017

Dziś pierwszy monitoring i chwila prawdy jak zadziałała mniejsza dawka zastrzyków...

A więc pęcherzyki sa 3 sztuki takich które można było pomierzyc...
Są dwa ok 12mm i jeden w okolicach 10mm...
Zastrzyki miałam brać tak bo badania krwi i usg pokazały że jak biore od razu dużą dawkę to zaczyna jakiś pęcherzyk rosnąć to organizm się tylko na nim skupia żeby szybko rósł i dojrzewał i inne nie mają szans jeśli równocześnie nie pokazały się z tym który wyszedł jako pierwszy...
Od dzis zwiększam dawkę spowrotem na 87,5j zeby podkręcić pęcherzyki...
W czwartek kolejny monitoring (u innej lekarki bo mojego lekarza w czwartek nie ma a mi nie pasowal piątek na monit)  a IUI najprawdopodobniej poniedziałek/wtorek...
Jestem ciekawa jaki będzie finał i ile te pęcherzyki urosną... tym bardziej że to moje ostatnie podejście...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz