9.05.2018

Kontrola u hematologa

20 marca miałam kontrolę u hematologa...
Przed 6cioma tygodniami oddałam krew do badań w związku z Clexane...
Tego dnia miała się rozstrzygnąć kwestia tego czy mogę odstawić heparyne czy też nie...

Diagnoza: podwyższona lipoproteina a...
Heparyna do końca ciąży plus 6 tygodni po porodzie... a po ciąży w każdym wypadku unieruchomienia, operacji, długiej podróży itp...

Lekarz zlecił również żeby rodzice oraz rodzeństwo się przebadali bo mogą być genetycznie obciążeni i nie wiedzieć o tym...

Paradoksalnie Clexane dostałam profilaktycznie przez hiperke i może właśnie dzięki temu teraz się udało skoro mam wskazania do ciągłego brania...
Teraz często zastanawiam się czy nie noszę cudu pod sercem dzięki temu że dopadła mnie hiperka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz