18.08.2019

Pierwszy rok za nami❤

Dokładnie rok temu, 17 sierpnia zrobiłam to zdjęcie po lewej stronie... robiąc je wiedzialam, że zaraz zacznie się dla nas zupełnie nowa przygoda, nowy rozdział w życiu...



Jeszcze tylko spacer z psem, ten ostatni w składzie ja, mąż i nasza suczka i wyruszę do szpitala, a od spotkania z naszą córeczką dzieli nas już naprawdę niewiele...
Jadąc do szpitala pamiętam te tysiąc myśli, jak będzie, jaka będzie ona, jak długo będę w szpitalu i tysiac innych, cieszyłam się, ze jeszcze trochę i będę ją miała pezy sobie...
A z drugiej strony, bylo mi rmtak strasznie żal, że to już koniec ciąży

Wczoraj zrobiłam kolejne zdjęcie, takie samo, dokladnie rok pozniej...
A później obu przyglądałam się z niedowierzaniem, że to już naprawde rok...

Dziś, o godzinie 13:27 nasza córeczka skończyła dokładnie rok...

To był najwspanialszy rok w naszym życiu!
Mogliśmy patrzeć, jak nasza córeczka dorasta, zmienia się, zdobywa nowe umiejetnosci, przezywac razem te wspaniałe, jak i gorsze chwile...

Mia jest bardzo pogodnym dzieckiem, jest tez naprawde spioszkiem...
Za nami impreza roczkowa, bardzo udana, Mia padla po niej w minutę, a ja padałam i ide się zaraz kłaść, ale mimo zmeczenia, chciałam mieć tutaj post, w ten cudowny, wyjątkowy dzień ❤

A! I pochwalę się jeszcze tortem, ktory sama dla córeczki stworzyłam, bo jestem mega dumna z siebie, że mi się udało 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz